حناچی: ۸۰ درصد خرج های قریه از قاعده پیدایش وساز مطمئن می شود

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایلنا، قهرمان حناچی شهردار تهران تو نشست جلسه نمایندگان مردم تهران تو مجلس با اشاره به نظرسنجی سال ۹۶ از مردم تهران، گفت: مردم درون این نظرسنجی دو دشوار ترافیک و آلودگی هوای تهران را در اولویت مشکلات خود می دانستند البته مشکلات اقتصادی و معضلات اجتماعی در اولویت بعدیشان بود. تهران شهری است که در روز ۱۲.۵ میلیون و درون شب ۸.۵ میلیون نفر انباشتگی دارد و مساحتی داخل حدود ۷۰۰ کیلومتر مربع دارد و ۲۲۰ سال است که پایتخت ایران است. ۲۱ درصد جمعیت ایران در استان تهران بی حرکت هستند و ۲۵ درصد تولید ناخالص ملی در این ولایت است تو حالی که تهران تنها دو درصد مساحت کشور را تشکیل می دهد، این خویشتن مدال می دهد که دهات تهران از محرومیت های بزرگی در زمینه های فرهنگی و سرانه آموزشی برخوردار است.

حناچی ادامه عدالت: هم اکنون تو حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد هزینه های دهات از طریق تاسیس وساز مطمئن می شود و بخاطر این که این نما کاهش پیدا یواش حاجت بوسیله درآمدهای قرص است که دو لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری ها» و «لایحه مالیات بر نرخ افزوده» که مراحل پایانی قبول خویشتن را می گذرانند تا حدی می توانند این مشکل را برطرف کنند.

شهردار تهران گفت: برای حل معضل ترافیک و آلودگی هوا که از نظر مردم بزرگترین مشکلات شهر تهران هستند، توسعه حمل و نقل اشتراکی می تواند این دو مشکل را ناچیز بطی ء. ۸۳ درصد آلاینده های تهران را ابزار حمل و نقل تولید می کنند و این نشان دهنده نفوذ کردن حمل و نقل بر میزان آلایندگی دارد. با تمام تلاش هایی که شده است جریان آلودگی هوا در تهران رو به کاهش است اما این روند کند است.

او به توسعه حمل و نقل ریلی اشاره کرد و گفت: حزن اینک خطوط کبد و هفت مترو با صعود فیزیکی بالغ بر ۹۵ درصد به دلیل نبود تجهیزات و منابع لازم به نصیب برداری نرسیده است و با کمک نمایندگان می نبوغ این مسئله را تسریع کرد. این دو شیار را که نقش مهمی در محموله و نقل عمومی دارند بوسیله بهره برداری رساند. با باز کردن این دو خط، هفت ایستگاه تقاطعی این دو خط هم افتتاح و رینگ مترویی تهران تکمیل می شود.

به گفته حناچی، تهران داخل ناوگان محموله و نقل عمومی احتیاج به سه گانه هزار دستگاه اتوبوس و هزاره مینی بوس دارد و هزار اتوبوس دو کابین و دو هزار اتوبوس مورد کابین نیاز به تعمیرات مهم دارند. تو پاره حمل و نقل ریلی هم تهران غصه زمان حال نیاز به ۱۴۸۱ واگن متروی دارد تا خطوط فعلی با سرفاصله مناسب فعال باشند. این در حالی است که تهران حزن اکنون ۱۵۰۷ واگن مترو دارد که ۳۰ درصد آنها غم نیاز به تعمیرات اساسی دارند.

شهردار تهران پیشنهاد داد: برای تکمیل خطوط مترو و فروش واگن با دستیار مجلس، مجوز استعمال از صندوق پس انداز ارزی صادر شود و از سویی شانس اندوه سهم ۵۰ درصدی خویشتن از ترقی خطوط مترو را پرداخت بطی ء.

او گفت: متروی تهران بخاطر اتمام خطوط و مطمئن واگن نیاز به ۲۵ هزار میلیارد تومان دارد. اتوبوس رانی نیاز به ٩ هزاره میلیارد تومان و تاکسی رانی هم نیاز به ٢ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان منابع نیاز دارد.

شهردار تهران پس از سخنان نمایندگان مجلس که درباره «طرح ترافیک» و سبب اجرای آن با توجه بوسیله شیوع کرونا، بودجه فرهنگی، شبکه فاضلاب و تسری خطوط مترو به شهرهای حاشیه ای تهران پرسیدن داشتند، گفت: شهرداری به هیچ اسکناس طرح ترافیک را با اهداف مالی احیا نکرد. تحقیقات مدال می داد که سفرهای غیرضروری بوسیله مرکز ایالت افزودن یافته بود و این خویشتن عاملی برای افزایش آمار کرونا بود. تصمیم شهرداری برای طرح ترافیک با تایید شخص وزیر و ستاد کرونا عمل شد.

حناچی پهلو ضرورت تصویب لایحه نظم جامع مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: باید وظایف و مسئولیت ها در مدیریت شهری تناسب داشته باشد و وظایفی بر عهده مدیریت شهری گذاشته نشود که درون قبال آن هیچگاه اختیاری ندارد.

شهردار تهران اطلاع دادن کرد: مدیریت شهری تهران از کامل اقداماتی که خطوط ریلی حاشیه ده را گسترش می دهد ایمنی می یواش و فراهم است با شهرهای حوالی در این زمینه همراهی درنگ.

شهردار تهران پس از جلسه با نمایندگان گفت: با توجه به سوابق پیشگاه فدایی نمایندگان در شهرداری ها و شورای قصبه تهران امید یدکی است که بتوان مشکلات دهکده تهران را با کمک این نمایندگان محلول کرد و با توجه به پتانسیل بالای نمایندگان تهران برای محلول مشکلات شهری، شهرداری تهران آمادگی دارد برای محلول معضلات شهری با مجلس شورای اسلامی، همکاری های لازم را داشته باشد. امیدوارم با کمک نمایندگان جنین سنگین این مشکلات از دوش مردم برداشته شود.